نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سفر هیجان انگیز و مرموز آنیلی به جزیره ایبیزا

سفر هیجان انگیز و مرموز آنیلی به جزیره ایبیزا

 

تصاویری از آندره‌ا آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس در فضای مجازی منتشر شده است كه او را در حالیكه از هواپیما پیاده شده و با اتوبوس در حال رفتن به سالن‌های خروجی پرواز است، نشان می‌دهد. آنچه در این بین موقعیت را پر اهمیت ساخته مكانی است كه او در آن حضور دارد: فرودگاه ایبیزا.

 

او كه روز گذشه و در سكوت خبری با پرواز مستقیم خطوط هوايي Alitalia، ایتالیا را به مقصد جزیره ایبیزا در جنوب غربی اسپانیا و در كنار سواحل مدیترانه ترك كرد، سوژه عكس گوشی همراه یكی از مسافران پروازش شد.

 

سفر آنیلی از آن جهت كه مائورو ایكاردی به همراه خانواده‌اش در حال گذراندن آخرین روزهای تعطیلات تابستانی‌‌اش در این جزیره است باعث جلب توجه علاقه‌مندان به فوتبال شده است. انجام مذاكرات نهایی با این بازیكن آرژانیتینی كه در هفته‌های اخیر نامش به عنوان یكی از گزینه‌های مورد علاقه یووه در رسانه‌ها مطرح شده، می‌تواند اصلی‌ترین دلیل مرد شماره یك بانوی‌پیر برای سفر به ایبیزا باشد.

 

 

در صورتی كه آنیلی به همین دلیل (مذاكره با ایكاردی) به ایبیزا رفته باشد؛ این سفر تداعی‌گر حضور او در ژوئیه سال گذشته در پلوپونسوسِ یونان و دیدار و مذاكره مستقیم با كریستیانو رونالدو در محل اقامت او در این جزیره بود.

 

برخی از نزدیكان او بلافاصله پس از انتشار تصاویر او در فرودگاه ایبیزا، سفر آنیلی را تنها برای انجام كارهای شخصی عنوان كرده‌اند و از رسانه‌ها خواسته‌اند با درج مطالب خلاق واقع، به شایعات دامن نزنند. با این حال Gazzetta در خبری به طرفداران یووه یادآور شده علی‌رغم تكذیب حضور مالك این باشگاه برای اهداف شخصی، احتمال سورپرایز از سوی رئیس بانوی‌پیر را كاملاً منتفی ندانند.

 

گفتنی است حدود یك هفته پیش نیز خبری منبی بر سفر چند ساعته فابیو پاراتیجی به جزیره ایبیزا و ملاقات با واندا نارا همسر و مدیربرنامه‌های مائور ایكاردی و صحبت در خصوص آینده این بازیكن منتشر شده بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: